Розвиток логістичного потенціалу України в рамках китайської концепції «Нового шовкового шляху»

Китай – це експортоорієнтована країна, яка приділяє велику увагу створенню зручних, швидких і надійних комунікацій для постачання своїх товарів на ключові зовнішні ринки. До таких належать ринки США і ЄС. Щодо США, то альтернативи морському транспорту не існує. А що стосується європейського ринку, то створення транснаціонального залізничного транспортного коридору може скоротити шлях товарів з Китаю до Європи з 36 до 16 днів (порівняно з морським маршрутом перевезень).

Негативними аспектами сухопутного коридору є необхідність перетину кількох державних кордонів, залежність від чіткої координації руху вантажних потягів, потреба у складських терміналах і доглядових-інспекційних комплексах.

Але ці негативи успішно мінімізуються в рамках міжнародного співробітництва. Якщо з'явиться група країн, яка зможе скоординувати свою транспортну і митну політику, то недолік сухопутного маршруту перетворюється в його конкурентну перевагу.


1 Підтримано0 Поправок