Учасниками АБІІ стали не лише традиційні союзники Китаю, але й Індія (найбільший регіональний конкурент), а також В'єтнам і Філіппіни, з якими у Китаю є територіальні суперечки.

Україна не є учасником Азійського банку інфраструктурних інвестицій.

Найбільшу вигоду від реалізації проекту у нашому регіоні отримує Білорусь , яка стає для Китаю своєрідними воротами у ЄС. У Білорусі вже створена Об'єднана транспортно-логістична компанія, яка організовує транзит до ЄС близько однієї тисячі потягів з Китаю, що прямують через Брест.

Серед інфраструктурних об'єктів в Білорусі, які інтегровані в проект «Нового шовкового шляху», варто виділити Мультимодальний складський полігон і логістичний центр дистрибуції товарів у вільній економічній зоні «Гродноінвест». Даний проект у найближчому майбутньому може стати глобальним хабом на шляху руху товарів з країн Центральної і Південно-Східної Азії на ринок ЄС.


1 Підтримано0 Поправок