В Україні є також поодинокі приклади використання чат-ботів в е-урядуванні, однак наразі вони сильно розрізнені, фрагментарні і, часто, не задовільної якості.

Використання мессенджерів сьогодні витісняє усі інші канали комунікації (сайти, соціальні мережі, пошту) як у цифровому урядуванні так і в корпоративному секторі. Gartner прогнозує, що до 2020 року 85% всіх взаємодій з клієнтами буде керуватися без представника людини.

Україна повинна зробити пріоритетним надання всіма органами влади послуг найбільш швидким і зручним для людей шляхом, тобто через мессенджери, та широко застосовувати у каналах комунікації багатофункціональних чат-ботів, які виконуватимуть роль цифрових помічників – нагадувати людині про терміни оформлення документів, про нові електронні послуги, можливості для громадянина на основі аналізу його особистих даних тощо. Застосування подібної технології зменшить витрати на адміністрування взаємодії з клієнтами та кардинально підвищить якість і доступність послуг.


0 Підтримано0 Поправок