В Естонії, наприклад, кожен громадянин має власний електронний кабінет куди він може авторизуватися за допомогою кардрідера приєднаного до мобільного пристрою чи комп'ютера та своєї ІD картки (електронного паспорта) з особистим електронним цифровим підписом або через Mobile ID.

В цифровому кабінеті громадянин може отримати будь-які послуги та інформацію від адміністративних органів, відслідкувати стан опрацювання свого питання, бачити які органи влади та посадові особи цікавляться його персональними даними з реєстрів тощо. Саме такий інтегральний підхід стимулює громадян до використання електронних сервісів та мінімізує часові затрати користувачів. Україна має йти по шляху уніфікації та об'єднання електронних кабінетів різних установ у єдину екосистему з єдиною точкою входу.


2 Підтримано0 Поправок