Структурне інфляційне таргетування в Україні передбачає комплекс структурних, економічних і монетарних заходів у координації з усіма гілками влади, а саме:

  1. сприяння стабілізації валютного курсу як якоря для зниження інфляції.

    Для цього необхідним є:

  • реформування операційної системи монетарної політики (див. нижче);
  • відновлення нормального обсягу і повноцінної роботи міжбанківського кредитного ринку (який внаслідок помилкової процентної політики і деформованої операційної системи звузився у кілька разів);
  • відновлення нормального обсягу і повноцінної роботи офіційного валютного ринку (внаслідок помилкових дій НБУ з 2014 р. його обсяг зменшився у кілька разів);
  • розвиток інструментів і процедур для хеджування банками і підприємствами валютних ризиків;
  • координація дій між Урядом і НБУ у межах оновленої роботи Ради з фінансової стабільності для запровадження системи стимулів для розвитку високотехнологічного експорту та експорту з високою доданою вартістю і підвищення мотивації експортерів для заведення у країну валютної виручки і стабілізації валютного ринку;
  • підтримка і стимулювання виробництв, спрямованих на імпортозаміщення і насичення внутрішнього ринку конкурентоздатними товарами вітчизняного виробництва. Це сприятиме заміщенню імпортних товарів у споживчому кошику, вирівнюванню платіжного балансу, стабілізації валютного курсу і зниженню інфляції;
  1. стимулювання виконання банківською системою функції головного кредитора для стратегічної структурної перебудови економіки , імпортозаміщення, розвитку потужної високотехнологічної промисловості, малого і середнього бізнесу;

2 Підтримано0 Поправок