(б) оподатковувати грошовий або майновий виграш (приз) фізичної особи за найвищою прогресивною ставкою ЄПП з обов'язковою попередньою повною ідентифікацією отримувача (для недопущення ухилення від оподаткування або порушення правил антикорупційного законодавства) та не враховувати витрати переможця, понесені на придбання шансів на виграш;

(в) для лотерейної та букмекерської діяльності запровадити особливий спосіб визначення податкової бази з метою знаходження балансу між підтримкою зацікавленості гравців брати участь в державних лотереях та інтересами бюджету. Для цього базою для оподаткування ЄПП визначити брутто – суму сплачених гравцями внесків, зменшену на суму призових виплат та на формування призового фонду, який не може перевищувати 50% від такої брутто-суми. ** **

15.6** 3 ** ** Податки з малого бізнесу та самозайнятих осіб**

(Alternative tax on small business @ self-occupied persons)

Спрощений податок є альтернативним до ПРП та спрямований на зниження адміністративних витрат на ведення малого бізнесу. Додатково до діючих систем оподаткування пропонується різко знизити адміністративні витрати малого бізнесу та самозайнятих осіб на ведення бізнесу , водночас не дозволяючи використання спрощених систем для цілей податкового планування великих корпорацій.


1 Підтримано0 Поправок