(7) Додатково (з моральних та політичних міркувань), ТПО пропонується справляти з:

а) вартості (ціни) всіх без винятку товарів (послуг), що мають місце походження з тимчасово окупованих територій України, незалежно від способу їх поставки: або безпосередньо з такої території (при можливому знятті торгівельної блокади цією владою) або з території будь-яких третіх країн (як наразі при поставках донбаського антрациту через РФ). Тим самим окупанти де-факто будуть фінансувати боротьбу з собою;

б) вартості (ціни) окремих товарів (послуг), що мають місце походження з території країни-окупанта (РФ), у тому числі як реімпорту з третіх країн. У цьому випадку деяка вибірковість таких товарів пояснюється бажанням уникнути правових колізій, наприклад з реверсом природного газу, оскільки буде важко визначити його «національність» в єдиних енергомережах ЄС. Зрозуміло, що будуть порушені умови ЗВТ в межах СНД, але це є асиметричною відповіддю України на попередні порушення ЗВТ з боку РФ (заборони українського експорту продукції с/г переробки, транзиту до третіх країн тощо);

в) вартості (ціни) всіх без винятку товарів (послуг), що поставляються офшорними компаніями, оскільки наразі їхня переважна більшість (при поставках товарів в Україну) належить кінцевим бенефіціарам з РФ - про це свідчить кореляція між динамікою падіння імпорту з РФ та динамікою зростання імпорту з офшорів в Україну за останній 24-місячний період _(див. IMF Report on Ukraine).


0 Підтримано0 Поправок