ST нараховується один раз на етапі продажу товару (послуги) кінцевому споживачеві. Імпортери, виробники та проміжні споживачі оподатковуваних товарів (послуг) повинні отримати сертифікат про звільнення від ST. Статистично ступінь ухилень від сплати ST є більшим, ніж при застосуванні ПДВ чи податку на обіг (TT), отже рівень його бюджетної ефективності є апріорі нижчим. Застосування ST пояснюється особливостями політичних (адміністративних) устроїв країн, а не економічною доцільністю. ST є соціально регресивним, оскільки складає більшу частку у видатках бідних домогосподарств порівняно з багатими.

До 1954 року в США діяв оборотний податок (ТТ), який справлявся на федеральному рівні. З початку гарячої фази «холодної війни», яка призвела до сплеску військових технологій та аеронавтики (отже буму виробництва продукції 4 – 5 технологічних переділів), ТТ був заміненим на некумулятивний податок з роздрібних продажів (ST) на рівні окремих штатів та місцевих громад. При цьому були значно підняті податки на корпорації (юридичних осіб). У 1972 році федеральний ST був скасованим внаслідок зростання числа судових позовів до федерального уряду, поданих з боку окремих штатів чи місцевих громад з приводу визнання пріоритету їхніх рішень про встановлення баз, ставок та способів справляння ST над рішеннями, встановленими федеральним урядом. Наразі ST складає незначну частку у зведеному бюджеті США (навіть з урахуванням нещодавньої податкової реформи Дональда Трампа):


0 Підтримано0 Поправок