У випадку обрання ТТ, в Україні може буде досягнуто:

(1) суттєве зниження вартості соціально чутливих товарів (послуг), які виробляються в Україні та складають переважну частину споживчого кошика;

(2) збільшення мотивацій для створення вертикально-інтегрованих компаній, отже збільшення бюджетної та інвестиційної ефективності від податку на розподілений прибуток;

(3) скорочення числа посередницьких ланок на горизонтальному рівні;

(4) значне спрощення податкового адміністрування, отже витрат бізнесу на нього;

(5) скасування бюджетних відшкодувань (крім помилково сплачених сум), отже корупції з боку податківців та підстав для фіктивних відшкодувань;

(6) різке звуження тіньової економіки на етапах імпорту, роздрібного продажу та експорту.

Можливий «кумулятивний ефект» буде компенсовано за рахунок введення зниженої ставки на соціально чутливі товари (послуги), а також завдяки скасування ефекту кредитування бюджету за рахунок обігового капіталу податкового агента, присутнього в теорії ПДВ.

Можливе максимальне значення стандартної ставки ТТ для України є 7%, а зниженої ставки 3% (див. п.п. 15.5.3).


1 Підтримано0 Поправок