Учасник спільної розробки

Хоменець Ігор Степанович

0 Рівень підтримки пропозицій користувача2 Пропозиції

Всі пропозиції учасника

13. Розвиток промислового потенціалу України

Дуже важливо і необхідно думати про експериментальний цех по виробництву робототехники. Я ` як інженер -технолог литва, обробки металів, каменів, пластика, ювелір з 17 -ю практикою і підприємець останні 10 років, бачу реальну можливість і потенціал створення найсміливішого зразка в робототехниці. Мікро-деталізація шляхом литва пластика і металів, микро-электроника, інноваційні АКБ, потенціал передачі даних, відкриває практично усі можливості створення багатофункціональних моделей для роботи в секторах виробництва, оборони, домогосподарства. Геніальність і працездатність наших інженерів одна з найкращих в Європі, що дозволить зібрати без сумніву геніальний колектив, питання сировини також не є проблемою, особисто зі свого боку можу пропонувати технічний супровід проекту та пряму участь, до остаточного результату і безперечного успіху. Також зрозуміло друге питання актуальності та пріортетності цього кроку.

0 Вподобань

15. Стратегія зовнішньоекономічного розвитку України


Зовнішньоекономічна діяльність є важливою складовою в розвитку будь-якої успішної держави. Якщо розглядати зовнішньоекономічну діяльність в цілому, то можна виділити два головні напрями: збільшення експорту товарів і послуг, що виробляться в Україні і надаються українськими компаніями, а також залучення іноземних інвестицій для розвитку української промисловості, сільського господарства, інших галузей економіки. Збільшення експорту може проходити двома шляхами - це збільшення кількісних показників продукції (мільйони тонн стали або зерна, іншої продукції), що експортується. Яскравим прикладом служить сільське господарство, де за останні декілька років постійно оновлюються рекорди за об'ємом реалізованої продукції за кордон. Проте, такий шлях вимагає істотного оновлення транспортної інфраструктури країни. Не секрет, що із-за недостатніх потужностей по зберіганню зерна або транспортних засобів, або портових можливостей по прийому судів, компанії втрачають від 10 до 50% своєї валютної виручки щорічно. Слабо йде модернізація систем обліку, митні органи працюють неефективно, процеси закупівлі і продажу застигли на рівні 90х років минулого століття. Усе це знижує валютні надходження в країну і гальмує зростання. Разом із збільшенням фізичних об'ємів експорту, також має зростати кількість товарів з високою доданою вартістю. Наприклад, замість зерна, можна експортувати борошно, але для цього потрібні борошномельні виробництва і спеціалізовані склади. А це вимагає інвестицій. Таким чином, ми переходимо до другого напряму - залучення іноземних інвестицій. Зараз в Україні склалася ситуація, коли робоча сила, досить кваліфікована, коштує дешево, в порівнянні з робочою силою східної Європи. Прекрасний час для відкриття різних заводів, фабрик, і інших виробничих проектів. Але зупиняє непрозорість умов ведення бізнесу, політична нестабільність, військовий конфлікт на сході країни. Міжнародний проект «Doing business», який дозволяє об'єктивно оцінити нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність, віддає Україні 71 місце з 190 країн. Грузія, наприклад, на 6 місці, а США на 8. А саме на це звертають увагу іноземці, розглядаючи можливості інвестуванняу країну. Тому стратегія зовнішньоекономічного розвитку України повинна мати комплексний підхід і в першу чергу повинна включати завдання поліпшення клімату по веденню підприємницької діяльності в країні. Як варіант, поставити завдання, потрапити в десятку країн по простоті ведення бізнесу - Doing business rating. При цьому не можна забувати про модернізацію транспортної інфраструктури, підвищення ефективності підприємств, збільшення долі продуктів з високою доданою вартістю, впровадженнянових технологій в усі сфери економічної діяльності, залучення ` фахівців в країну, припинення трудової імміграції, надання інструментів і навчання підприємців просуванню своїх продуктів за кордоном і багато, що інше. Автор Нікулін Роман Михайлович, с. Білогородка київська обл.

0 Вподобань

14. Екологічна стратегія для розвитку економіки

Одним з головних недоліків, на мій погляд - це якість питної води. Досягнення позитивного результату можна отримати шляхом іонізації "сріблом" методом електролізу. Практична схема виготовлення обладнання не ймовірно проста, навіть в промислових масштабах. Результат для населення можна отримати на всіх напрямках: правильної структуризації, зберігання необхідних мікроелементів, знезараження, лікуючі дії питної води (перевіренно в лабораторії), до речі така техніка позбавляє від необхідності ретельної фільтрації та хлорування води. Концентрація по мінімальним критерієм питної води від 0,10 грам - Ag 999' на 100 літрів (у собівартості -1,18 грн. станом на 01.2019р., тобто трохи більше 1 копійки на літр), в багато разів підвищить рівень якості життя населення (з рахуванням низької якості продуктів харчування), і понизить до 80% ризик шлунково - кишкових, багато вірусних, бактеріальних різновидів захворювань, що актуально для регіонів з низкою якістю медичного обслуговування, або дитячих садочках, та інших навчальних закладів. Рекомендовано вживати таку воду для профелактичного та лікуючого ефекту.

Не корисна питна вода.
0 Вподобань

2. Нова якість державного управління: модернізація структури і функцій органів виконавчої влади. Стратегія управління державною власністю

Професiйна школа менеджерів ( також в перспективі філії в 2-3 обласних центрах України)

Мета створення: навчання кваліфікації управління персоналом, управління фінансами, управління власностями  в секторі державних структур, підприємницькому секторі, також навчання в сфері освіти  середньо-спеціального та середньо-техничного значення.
-Навчання навичкам управління персоналом, з застосуванням законодавчих маневрів: органів управління районних адміністрацій, обласних адміністрацій, губернаторських штабів, органів верховної ради, працівників кабінету міністрів, а також помічників адміністрації президента. Таким компетенціям як "якісне планування" від законодавчих цілей до впровадження в графіки робіт молодшого персоналу. "Ретельне делегування повноважень" впровадження лідерської дисципліни, навчання ораторскому мистецтву. Правильна координація завдань з елементами впровадження контролю на проміжних етапах. Обов'язкове навчання фінішного контролю на рівні чіпляючого механізму з судовою та виконавчою владою. Не менш важливе і концептуальне навчання ефективної регламентації, яка буде  здійснюватись за замовчуванням і як живий організм проходити якісну рестукторизацію, з підвищенням ефективності. 

-Навчання самозайнятих осіб (ФОП- 1,2,3 група єдиного податку), з частковою компенсацією держави. З цілью  розширення підприємницької діяльності, отримання кваліфікації (менеджера управлінця), навчання технологіям оперативного менеджменту (планування, делегування, координація, контроль, регламеетування) а також впровадження основ стратегічного менеджменту (побудова бізнес плану, навички поповнення кадрового резерву, технології самостійного залучення інвестицій та інше). Потім допомогу в залученні інвестицій (шляхом конкурсного відбору найталановитіших учнів), з впровадженням юридичних маневрів, фінансової, податкової дисциплін. Буде дуже необхідним створити механізм об'єднання мікро бізнесу в кластери з підвищенням маркетингової ефективності та підвищенням ефективності продажів.

-Навчання управлінскої кваліфікації засновників, керівників вищої та середньої ланки (ТОВ, ВАТ, ЗАТ та інші форми власності), без підтримки держави. Навчання з метою підтягування або утримання стійких позицій на внутрішньому ринку, а також впровадження стратегічних навичок виходу на європейський ринок товарів та  послуг. Навчання та впровадження технологій "великих продажів", впровадження технологій "ключових показників ефективності", навчання правильного залучення іноземних та внутрішніх  інвестицій, впровадження технологій "правильного фінансового розподілу" (для закріплення компаній в образі інвестиційної привабливості),iновпцiйне впровадження технолоiй пiдбору персоналу, також навчання та формування занодавчих нововведень( з метою взаємодії з владою, по окремо створеному каналу) в сфері імпорту, експорту, ринку цінних паперів, податкового кодексу та багато іншого необхідного для ефективного розвитку підприємнецтва ```
0 Вподобань